Mycket att läsa.

Godkväll bloggen. Tänkte skriva lite om går dagen nu..




DAGEN I GÅR

Jag vaknade ganska tidigt och fixade mig och sen så åkte jag, Mamma och Pappa till Gävle
och hälsade på min gammla barndoms vän som var i gävle på något gympa läger. Så det var
roligt att få träffa henne. Sen åkte vi och hämtade Wilma sen åkte vi hem till mig så vi fick fixa oss
och äta innan vi åkte till ockelbo. Sen så var min mamma och pappa så snäll som åkte dit med oss
och lämnade av oss där. Sen gick vi och mötte Fredrik dåså gick vi till någon micke och sen så var jag och
Wilma där ett tag sedan så gick vi för vi skulle möta Oskar så vi gick med han ett tag där och kollade lite.
Sen träffade jag min bror Stoffe och Jens och Stoffes tjej Shopie. Och sen så åkte Oskar hem dåså träffade
vi Kirre och Fredrik ett tag sedan så gick fredrik hem. Då var vi med kirre. Senare så åkte jag och Wilma en
karusell som var as läskig. Trodde jag skulle dö men det gjorde jag inte vi åkte den många gånger sen efter
det träffade vi. Oskar,Kirre,Lars,Calle,Simon,Robin, och massor av randoms vet inte vad dom andra heter
men sen vid halv nio åkte vi hem, Vi hade i alla fall en rolig kväll tackar alla för en sån lyckad kvälll. Sen så åkte jag och Wilma hem och Wilma sov hos mig sen i dag vaknade vi ganska sent och vi skulle träffa Rasmus i dag men så blev det inte saknar pojken som bara den. Så kanske träffar han i morgon vi får se om jag har tid. Sen åkte jag och wilma till jernvallen ett tag i dag och träffade Johannes,Anders och Patrick och var med dom ett tag sen så kom Wilmas pappa och mamma och hämtade oss så vi åkte till årsunda till Wilma och bara chillade.
I morgon så kommer wilma till mig för jag ska vara med henne och hennes pojkvän sen kanske det blir att man drar till parkek eller plan och träffar alla underbara folk.... Vet inte riktigt vad vi ska göra men skriver väll det i morgon kväll när jag kommer hem. Hörs hej, nu vart det ett långt inlägg hoppas ni har mycket att läsa nu, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0