vad tiden går fort.

Godkväll alla bloggläsare.

Jag har haft en underbar vecka med alla kompisar. I morgon är det redan Söndag
dagarna går och går. Man hinner inte med, vad dagarna är korta. Det är väll för att
jag har haft det så roligt. Den här helgen har jag varit med Wilma och vi har haft det
väldigt trevlig och roligt. Wilma sov hos mig i går till i dag. I går kväll så träffade vi Matilda
och vi tre tog en promenad till Murgården och tillbaka. Vi gick och pratade om allt möjligt
det känns bra att jag kan prata med dom här två flickorna. Wilma och Jag sommnade ganska
tidigt men man var väll trött. Och i dag har vi varit i årsunda hela dagen. Har legat på straden
och solat och badat i dag hela dagen och det var fett chill. För ett tag sedan så kom mamma och
hämtade mig så nu är jag hemma och sitter vid datorn. Ska gå ner och titta om det finns någonting
på tv. I morgon ska jag vara med Wilma. Hon ska nog komma till mig i morgon så vi blir i Sandviken hela dagen.
Så det är bara att höra av er om någon vill träffas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0