Är hemma hos lilla syster

Nu så sitter jag hos Hilda i ockelbo har sovit hos henne i natt!
Vi somnade ganske sent. Lars var hos hilda och han stack
hem typ vid ett så vi kanske somnade vid två-tre jag vet inte
men i alla fall. Nu så passar jag och Hilda hennes små brorsor!
Vi kanske ska dra fram senare och träffa oskar och emil.
Jag ska väll hem ikväll men jag har haft en underbar helg med
min lilla syster (HILDA) men nu så ska jag kolla lite på facebook! 
skriver lite när kommer hem om jag hinner! Kanske kommer hem för sent 
så kanske inte hinner skriva för ska upp väldigt tidigt i morgon!! 




SISTA DAGEN I SKOLAN I MORGON!
sen på onsdag är det SKOLAVSLUTNING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0