jag älskade verkligen dig

Har inte bloggat på länge ber om ursäkt för det..
Men nu ska jag lägga ner mycket tid att blogga.
Har varit i storvik i gåt tills i dag, eller inte hela dagen
i dag, Har varit med kompisar i dag på kvällen. En underbar
kväll var det.. Tackar så mycket för de.  I morgon vet jag faktiskt
inte vad jag ska göra det får  vi väll se. Och så har jag inte mått
så bra så har inte orkar bloggat heller. Jag förlorade den killen
jag verkligen älskade.. Men mår bättre nu när jag har umgåts med familjen..
Jag älskar verkligen min mamma och pappa och bror och mina två söta hundar
det är dom som får mig på bra humör och jag är glad att dom stöttar mig för varje
dag som går. om inte jag hade haft dom så hade inte jag stått här i dag...

Jag älskar verkligen er. puss på er för att ni hjälper mig och finns för mig..
Nu ska jag faktiskt gå ner och umgås med familjen min, hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0