ett speciellt inlägg till min kära syster

Det här inlägget är till en speciell person.. Jag vill verkligen skriva vad jag tycker om min bästavän
så detta inlägget är till henne.





Anneli Lindström.

Jag vet inte vart jag ska börja. Men du är världens underbaraste människan jag har träffat.
Du får alltid mig på bra humör om jag är ledsen. Du finns alltid för mig om det är något.
Och du vet att jag finns för dig också. Du och Jag har haft det jobbigt i livet men vi hjälper
varandra så ingen av oss ska må dåligt.. Du är som en syster för mig, den stora systern jag aldrig
fick och den jag vela ha.. Jag ville ha en vän som man kunde lita på och jag hade en sån tur att jag
träffade dig. Om man förlorar dig som vän så har man inga bra vänner kvar. Ditt leende är bara
för underbart. Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig, om jag skulle förlora dig så skulle
inte jag finnas kvar för då kommer inte jag orka mer. De är du som har fått mig på benen.. du lyser
upp min värld.. Jag är så tacksamm att jag träffade dig. Jag har så många underbara minnen med dig
och fler ska det bli. När du gav mig det där halsbandet i dag när det kom runt min hals så vart jag helt
varm i kroppen börja nästan gråta. du är bara för go du gumman. Det är bara dig som jag kan lita mest
på. Jag älskar dig så himla mycket. Du är värld allt som man kan ge. för ditt hjärta är av guld. Du är en
glad tjej som sprider glädje till alla dessa folk som är omkring dig. Dom som inte känner dig tycker jag
verkligen synd om.. Du är det bästa som har hänt mig, du har hjälp mig igenom allt som jag har haft det
jobbigt med, det är inte många människor som är som dig, ingen är som dig, du är specill du är en underbar
människa som förtjänar allt. jag älskar dig hjärtat kom ihåg det. Jag har mycket mer att skriva men det kommer
ta många år.. men det var det mesta du behöver veta!



Jag älskar dig Syster. det är du och jag mot världen.. Jag kommer alltid finnas vid din sida det
vet du gumman!  ♥


Av din lillasyster angelica norman ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0