Hemfärd i morgon.. ♥

Godkväll. Jag har inte gjort något speciellt i dag.. Har badat det har
varit ett stålande väder här i motala.. Men sen så mot kvällen så regnade
det lite men det var inte så mycket. Har pratat i telefon ganska mycket
med pojkvännen min. Har typ bara pratat med han. Men det är för jag saknar
han så mycket. En natt kvar här i motala.. I morgon på morgon så drar vi hem
till Sandviken igen. Men det har varit skönt att få komma i från sandviken ett tag
men det jag längtar efter mest är sam! Det har varit lite svårt att försöka inte längta hem..
Men saknar efter han så mycket så det ska bli underbart att få komma hem..
Ska umgås med han Måndag,Tisdag, kanske onsdag fredag lördag och söndag också
vi får se vad som händer.. Sen i morgon ska jag träffa min lilla syster Wilma som jag
också har saknat sjukt mycket! Men jag vill bara säga att jag älskar min mamma och pappa,
har fått spendera mycket tid med dom  nu dom här dagarna i motala dom dagarna kommer
alltid finnas i mitt hjärta.. Älskar dom så mcyekt.. ♥ Men nu ska jag stänga av datorn och förska gå
och lägga mig och sova för jag är sjukt trött nu!  Ska ta ett dopp och sen sova!


Hörs i morgon skriver när jag åker i bilen i morgon.. Hörs hej!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0