Jag har ingenting kvar.

Jag har ingenting kvar. Jag är bara ett stort problem för alla.
När man var liten var det som bäst! Alla älskade en, man gjorde
inte dumma saker som man gör i dag när man är som ungdom!
Jag vill vara liten igen! vill vara redo att bli stor och göra något
av mitt liv. Jag har ingenting just nu för att leva för. Mitt liv är som
ett spel utan regler människor gör som dom vill fast dom inte se det.
Ha trårar och smärta. Välkommen till min värld! Människor säger att dom
finns att allt kommer bli bra. Men ni säger bara så för att ni vill ha mig kvar!
Ingenting kommer bli bra igen! Vill ha allt som förr. Vill vara den där gulliga
snälla tjejen som jag var förr. Men jag orkar inte kämpa så mycket.
Min kropp har blivit svag och säger att jag inte orkar nå mer!
Jag vill leva men orkar jag det. Det vet jag inte


Jag ska gå efter vad jag vill och tänker. Jag ska följa mitt hjärta och mitt hjärta
kanske finner ett beslut då kanske det beslutet som gäller. Då är det man måste
leva med. Jag är orolig för mig själv. hur jag ska klara detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0