jag vann mitt liv tillbaks

Sitter på mitt rum i min ensamhet! Har inte bloggat så mycket för
jag har mått som jag har gjort. Allt har varit upp och ner! Men nu
har jag kommit tillbaks till mitt rätta jag! Människor har blivit sur
för jag inte har hört av mig men nu vet ni varför! Jag såg fram emot
sommarlovet men jag lever i helvetet. Inge sommarlov vill jag ha!
Vissa människor är jätte glad att dom har fått sommarlov men vissa barn
vill inte ha det. Jag har inte gjort så mycket när jag inte har bloggat
inget speciellt har hänt!  Har varit hemma uppe på mitt rum i men ensamhet.
Men nu ska jag inte blogga nå mer. nu ska jag kolla runt lite på internet
ska försöka blogga lite nu för varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0