Min kropp har blivit svag

Godmorgon. Har inte skrivit på ett tag nu. I onsdags så var det skolavslutning
men jag fick inte sommarlov då. Jag fick sommarlov i går för jag var på
möta hos rektorn i går för jag och tre stycken hade varit lite bråkiga men
det löste sig i alla fall. I går kväll så var jag och Matilda på hedåsen med
William och Eddie det var väll roligt. en helt okej kväll vart det i alla fall!
Har ju inte bloggat så mycket skrev jag ju och det beror på för jag har
inte varit så frisk och så. Jag har svårt att andas och min kropp är lite
svag just nu. Har inte sovit på fyra dagar så har inte haft tid att göra något
inlägg men nu ska jag skärpa mig och föröska göra inlägg varje dag i alla fall!
Men nu ska jag fixa mig och sånt. Kanske ska vara med Matilda i dag och då
blir det väll att vi drar till hedåsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0