Saknar en speciell person ♥

Godmorgon. Vaknade för ett tag sedan. Har sovit hela natten i alla fall
det var väldigt skönt. Har fått sovit dom timmarna jag behövde och det
var väll bra. Det regnar här i motala så kommer väll vara inne hela dagen
om det kanske blir finare väder så ska jag och Mamma dra ner till stan och
kolla lite. I natt så ska min älskade pappa cykla. Det är sjukt att han ska cykla
30 mil. Det skulle jag aldrig klara av! Jag vill hem till sandviken faktiskt.
Jag saknar en speciell person men kommer få träffa han på måndag och
bara mysa med han! Men nu ska jag gå upp och klä på mig lite kläder
och äta lite.. Sen om det regnar struntar jag i... Måste ut och springa en sväng..

Hoppas ni i sandviken inte har dåligt väder i alla fall.
Men på söndag kommer jag hem! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0