TESTET BÖRJAR: 20:28

TESTETTESTET BÖRJAR: 20:28
du? -  sandviken
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa,storebror och två hundar
5. Färg på ditt hus? - grått
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 9 April 1999
9. Vilket år tar du studenten?-  2018 tror jag
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - 11,
12. När ska du sova? - när jag är trött
13. Duschat idag? -  ja för ett tag sedan
14. Kramat någon idag? -  nepp
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - frukost
17. Dagens klädsel? - Bh,trosor, Jeans, blommig blus.
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - 
20. Dagens roligaste? - Badat
SOCIALT:
21. Har du många vänner? - man kan aldrig ha för många
22. Hur många har du kysst? - ? 
23. Vem kramade du senast? -  mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen hoppas jag?
27. Har du pojk-/flickvän? - ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pojkvännen min
29. Vem fick du senast sms ifrån? - pojkvännen min

FAVORIT:
31. Film? - finns många
32. Låt? -  Finns många
33. Mat? - Pasta salad.
34. Dryck? - Loka, Cider
35. Färg? - olika
37. Stad? - jadu?
38. Land? -  Grekland
39. Ämne i skolan? - Msuik.
40. Människa? - finns många

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - han
42. Personen du kysste? -
43. Gången du gjorde något du verkligen ångrar? - För någon månad sedan 
44. Gången du grät? - några dagar sen
45. Pizzan du åt? -
46. Gången du var i Göteborg? - för 2 år sedan
47. Gången du var i Stockholm? - någon månad sedan
48. Gången du var full? - Länge sedan tror jag.

ANTINGEN ELLER:
49. Svart eller vitt? - beror på
50. Hund eller katt? - Hund
51. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på.
53. Tvspel eller datorspel? - inget av dom
54. Singel eller upptagen? - beror också på
55. Hångla eller ha sex? - Sex
56. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? -
57. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
58. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother
59. Blont eller svart hår? - har ingenting av det
60. Har du blåa ögon eller bruna? -  blå
61. Choklad eller lakrits? - choklad
62. Göteborg eller Stockholm? - stockholm
63. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
64. Coca cola eller fanta? - coca cola
65. Pizza eller kebab? - kebab
66. Randigt eller prickigt? - randigt
67. Älska eller älskas? - älska och älskas
68. Leva eller dö? -  leva

ANTAL:
69. Personer du älskar? - vänner , familj och pojkvännen min. 
70. Personer du hatar? - ingen faktiskt 
71. Gånger du varit full? - ...
72. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - va?
73. Glassar du ätit på en dag? - jadu.. det är många det
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
75. Gånger du haft minnesluckor? -  aldrig
76. Gånger du varit hög? - bror på hur man menar ?
77. Personer du saknar just nu? - 1 !
78. Gånger ditt hjärta brustit? - ett x antal

VEM:

79. Vill du kyssa nu? -
80. Ska du träffa imorgon? - Älsklingen tror jag väll.
81. Sjöng du senast för? - för mig själv
82. Hade du senast en msn-konversation med? - Wilma
83. Spelade du tvspel med senast? - höhö spelar inte tvspel
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - va ?  
85. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen faktiskt
86. Förtjänar att dö? -  ingen. iallafall inget man tar upp här då
87. Är söt? -
88. Vill du sova jämsides med i natt? - 

VAD:
89. Gör dig glad? - allting
90. Gör dig ledsen? - svek , lögn och dumheter 
91. Vill du helst göra nu? - va med min älskling
92. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
93. Vill du nu? -Att älsklingen min ska vara här med mig
94. Önskar du dig i födelsedagspresent? - systemkamera
95. Längtar du till? - Tills jag får träffa pojkvännen min.
96. Tycker du om dina betyg? - har inte betyg än
97. Ångrar du i ditt liv? - mycket
98. Hur mycket är klockan? - 20:31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0