En bra dag för att lägga sig och sola

Tjnare alla sötnosar! Kom nyss hem från skolan!
Vilket varmt väder det ska vara då! Så nu sitter jag
i bh och troser ute för att jag ska sola lite så jag blir lite brun
tills på lördag för då ska jag på bröllop. Skoldagen har varit
okej i dag. Hade prov i dag (so prov ) Det gick bra fick 42/43 
det tyckte jag var bra men vet inte vad ni tycker! Kom 20 minuter
försent till skolan men min lärare var så  snäll så jag fick inte sitta 
över! Sista timmen var rolig bränbolls match! Det vart lika 139-139 
det var bra. Sen så slutade jag och gick hem! Snart så kommer min 
Pappa hem med Stolt och Nykter billjet är något glad! Älskar min
mamma och min pappa! Men nu ska jag dra ner på gräset och sola lite
 

Hörs hej!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0