En trevlig kväll med massor av folk

Glömmde skriva går dagen i går så jag skriver det nu!


I går så åkte jag, Matilda, Simon, Mamma och Pappa till gävle
först då så gick jag och Matilda och kolla lite! Sen så efter ett tag så
åkte vi till valbo för pappa skulle kolla lite sen så efter tag så åkte vi
hem. Jag och Matilda fixade oss och så när vi kom hem för vi skulle ut
ikväll på stan!  Vi träffade mycket folk och var med dom. Det ver en
super underbar kväll med alla trevlig också! Det är en kväll som man
aldrig kommer glömma! Åkte hem vid nio kanske det vart lite sent men
när man har det roligt så har man! Men jag tackar alla ni som var med mig
i går för en underbar trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0