Jag tänker hällre med hjärtat än med hjärnan!

Gokväll mina kära! Nu så ligger jag i min snäng och bara tar det lungt!
Kom nyss hem från Storvik har varit i stugan som jag skrev tidigare i dag!
 Vi åkte dit ett tag och åt och fikade sen så åkte vi hem!  Har inte bara varit
i stugan i dag!  Har varit med Fanny också i dag en liten stund det har varit skoj
jag kanske ska gå på stolt och nykter med henne på skolavslutnigen fast på kvällen
i furuvik! Men nu så ska jag kolla lite och snacka med Hilda Pilda på msn!
Hon ska komma till mig på Onsdag och sova till lördag sen kanske jag åker till henne
och sover hos henne Lördag till måndag!  Men ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0