Kärlek är någonting man måste vara rädd om

Gokväll mina kära. Om det inte kommer så mycket inlägg på bloggen
så är det för att jag mår lite dåligt. Nu kommer väll alla undra varför så
jag tar och berättar lite så ni förstår varför! Jag hade en pojkvän som jag
verkligen älskade och det gör jag nu också och han betyder väldigt mycket
för mig. Han var det bästa som hade hänt mig. Han gav den kärleken en tjej
vela att en kille skulle ge. Jag hade en sån tur att jag fick den kärleken.
Men i dag så tog det slut mellan oss. Mår väldigt dåligt nu så det kanske
inte kommer så mycket inlägg på ett tag men nu vet ni varför. Mer behöver
jag inte berätta. Men ni får ha det så bra alla söta människor!


Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0