LÅNGT INLÄGG

Godkväll mina kära. Har inte skrivit på ett tag.
Har haft en underbar helg med mina vänner.
Skriver väll lite vad jag har gjort i helgen.



Fredag: Gick i skolan som vanligt. Efter skolan var jag med Jack och Matilda
Jag och Matilda åkte till hedåsen för Matilda skulle bada. Hon försökte få mig
att hoppa i men det var för kallt så Matilda hoppade i själv det var modigt av henne.
Sen så åkte jag och Matilda hem för hon nattade hos mig Fredag till lördag.





Lördag. Vaknade av att mobilen ringde då var det någon människa som ringde och
väckte mig men visste inte vem det var. Dom ringde med okänt. Så jag vart ju pigg
kunde inte somna om heller! Men det var endå på tiden att jag skulle vakna. Jag och
Matilda stack och träffade Isak och Emma och någon till tjej. Sen gick till min älskade syster
Anneli så vi var med henne ett tag. Sen drog jag och Matilda hem för vi skulle äta. Sen så drog
vi ut igen för vi skulle träffa Isak. Vi drog till stadsparken efter en stund och träffade Rasmus
sen typ vid halv nio så åkte jag och matilda hem. Jag åkte hem till mig och matilda till sig.
Sen var jag lite social med min pappa och min bror. Satt och skratta och dampade typ
hela natten.




Söndag. Somnade vid 4 på morgonen sen så vaknade jag vid sju tre timmar
sov jag i alla fall. Låg kvar i sängen typ i två timmar. Sen så gick jag upp och åt
sen fixade jag mig sen drog jag till min syster Anneli. Vi var hemma hos henne ett
långt tag sen drog vi till enen för Anneli skulle köpa en Mars ( GODIS ) sen så drog
vi till rese och väntade på Josefin där. Fick inte vänta så länge men det känndes som de
sen så efter ett tag så drog jag och Josefin hem till henne. för anneli skulle träffa en
person så hon drog. Så jag och Jossan åkte till henne. Vi gjorde inte så mycket. satt
och snacka lite. det var länge sen jag och Jossan var, för vi har bråkat osv...
Så vi hade väll mycket att prata om. Men det känndes skönt att vi var vänner igen.
Sen så vid fyra  åkte jag hem för min mor vela ha hem mig tydligen. För min mamma
har inte varit hemma på hela helgen så hon vela träffa mig osv... Snart ska man gå
och sova är jävligt trött har bara sovit tre timmar varje dag på en vecka nu as drygt
men är ju aldrig trött på kvällen blir trött på dagen istället..




I morgon är det Måndag då blir det att gå i skolan först sutar 14:15 sen ska jag typ vänta
på skolan till 14:30 eller 15:00 för vid fyra ska jag träffa min älskade Anneli dåså kommer hon
hem från skolan så ska väll umgås med henne i morgon kanske träffa mer folk också. Inget jag
vet om nu om vi ska va mer folk. Äsch det får vi se i morgon skriver väll lite mer i morgon


Nu vart det ett långt inlägg men aja.
Puss och kram godnatt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0