Till min syster

 
Jag älskar dig. Du är verkligen en vän man kan lite på.
Jag är jätte glad att jag har dig som vän. För du hjälper alltid mig om jag mår lite sådär eller om jag har något problem som har rör sig omkring mig. Jag kan alltid komma till dig för jag vet att du står vid min sida och hjälper mig. Du är som en syster för mig, den syster som jag
aldrig fick. Du är verkligen en underbar människa som man ska ta vara
på. Du är speciell du är inte som alla andra.
Du är en omtänksam person som har ett hjärta som ingen annan har. Du hjälper alla dina
nära och kära. Jag har en sån tur att jag har fått träffa dig,
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.

Hilda Eriksson Norman! Jag älskar dig stumpan!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0