WEBBA MED HILDA

Ligger i min säng nu och snackar med Hilda i ett videosamtal
Hilda kommer till mig på fredag istället ändrade planer!
Eller så kanske jag åker till henne på Torsdag och sover där
till fredag! Jag vet inte men får veta snart hur det blir!
Saknar henne sjukt mycket! Men nu kommer jag få en underbar
helg med henne och jag ska vara med henne mycket i sommar också!
Älskar mitt liv just nu när jag har fått kontakt med Hilda igen!
för hon har alltid varit min älskade underbara lilla syster!
I dag så gick jag bara en timme i skolan sen stack jag hem
för jag orkade verkligen inte med skoldagen. Men ska försöka gå
i morgon för hade så ont i magen!  Som kallas för mensverk hade
verkligen ont känndes som jag hade barn i magen! Så har chillat
hela dagen!  Har snackat med Hilda Pilda typ hela dagen så!


Ringde till uc och kollade om det fanns biljeter kvar och det fanns det också
till stolt och nykter vart sjukt glad!!! Så ska hämta den i morgon på stan efter
jag har slutat! Men nu ska jag forsätta prata med hilda!









BJUDER PÅ EN BILD NÄR JAG OCH HILDA SNACKAR ;d
KOMMER MER BILDER SEN ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0